Nakupování…
Nakupování a lidé jdou odjakživa k sobě …někdo nakupuje rád potraviny, domácí spotřebiče, nábytek a další bytové doplňky, někdo raději nakupuje oblečení a všelijaké módní doplňky. Je přirozené, že se lidé chtějí ostatním líbit, zejména pak dívky, a muži dívkám. Každý si samozřejmě vybírá to, co se mu líbí a co bude také užívat …smutné ovšem je, že dnešní mládež si na sebe mnohdy vezme právě koupené oblečení párkrát, a hned zase běží pro nové.
Kvalita neznamená úspěch
V posledních letech se velmi rozmohl „boj značek“. Velká spousta lidí, zejména pak muži, se rádi předvádí a ukazují, že mají spoustu peněz, aby si tím získali nejenom falešné přátele, ale třeba i zapůsobili na nějakou dívku, se kterou by mohli strávit noc.
Každý si kupuje stále značkovější a značkovější oblečení – z rozšířeného „adidasu“ přechází např. na „guchi“ nebo „prada“ aj. To vše v domnění, že si dívka všimne spíše draze oblečeného, nežli obyčejně.
Nadřazenost
Nemalé množství lidí si kupuje značkové oblečení a další věci jenom z toho důvodu, že se pak cítí být nadřazenějšími než ostatní. Člověk by ovšem měl nosit pouze to, v čem se cítí skutečně dobře a pohodlně, a nikoliv to, v čem se zdá být dobrým ostatním. Všichni lidé jsou si rovni, ale samozřejmě je třeba dodržovat jistou společenskou etiketu. Nicméně, vždycky přijde někdo, kdo bude lepší, a pak zase přijde další, co bude ještě lepší – je proto dobré brát ostatní takové, jací skutečně jsou.
Prohlížení ostatního
Zejména muži nechápou fakt, že když si jdou dívky pro nějaké konkrétní oblečení, které potřebují, prohlíží si při tom ještě i mnohdy velmi široké spektrum ostatního sortimentu, čímž se z 15-ti minutového nakupování stává třeba i 2 a více hodinové. Samozřejmě, že se každý rád podívá, co mají nového, a jestli by se to k nim třeba nehodilo – jde-li s Vámi ovšem nakupovat někdo, kdo nakupování příliš nemusí, musí udělat jisté ústupky obě dvě strany.