Módní šílenství

Módní šílenství

Móda se mění každý den. Co se jeden týden nosí nebo dělá, je další týden out a neuvěřitelně odsuzované. Můžeme tento jev sledovat hlavně v létě, a to speciálně na písničkách. Slavný DJ Houska s Máslem nahrává nejnovější  a žhavý letní hit, který boří žebříčky a každý si ho brouká, ale v září si na melodii nikdo ani nevzpomene.

Takovým světovým hitem v oblasti mobilních telefonů je všem známý Iphone od společnosti Apple. Když přišli vývojáři s novým Iphone 4 na trh, lidé jim mohli utrhat ruce. Výborné aplikace, elegantní vzhled, perfektní foťák, atd. Ale tahle důmyslnost je tak přecpaná moderními výmysly, že na základní funkce telefonu, tedy volání a psaní SMS zpráv, se téměř zapomnělo. Přesto je Iphone známkou módních lidí.

Když ovšem Apple představil nový Iphone 4S, mezi majiteli obyčejné ‚čtyřky‘ propuklo skoro šílenství, každý musel mít nový model, i když je prakticky stejný jako jeho starší kolega. Majitelé by teď určitě namítali, jak je jiný, lepší a rychlejší. Jak se lépe adaptuje na okolní prostředí, že má dokonalé mapy.

Autor obrázku: Sean MacEntee

Světem v poslední době zamával Iphone 5, zas mnohem lepší než předchozí model. Někteří vtipálci prodávali svoje modely 4S jako právě Iphone 5 ještě před uvedením na trh a opravdu uspěli.

Tento jeden příklad ukazuje, jak je dnešní společnost ovlivněna značkami, i když je kvalita výrobků většinou všude stejná – za cedulku tedy zaplatíme možná ještě víc, než za výrobek samotný.

Nakupování…

Nakupování…

Autor obrázku: Polycart

Nakupování a lidé jdou odjakživa k sobě …někdo nakupuje rád potraviny, domácí spotřebiče, nábytek a další bytové doplňky, někdo raději nakupuje oblečení a všelijaké módní doplňky. Je přirozené, že se lidé chtějí ostatním líbit, zejména pak dívky, a muži dívkám. Každý si samozřejmě vybírá to, co se mu líbí a co bude také užívat …smutné ovšem je, že dnešní mládež si na sebe mnohdy vezme právě koupené oblečení párkrát, a hned zase běží pro nové.

 

Kvalita neznamená úspěch

V posledních letech se velmi rozmohl „boj značek“. Velká spousta lidí, zejména pak muži, se rádi předvádí a ukazují, že mají spoustu peněz, aby si tím získali nejenom falešné přátele, ale třeba i zapůsobili na nějakou dívku, se kterou by mohli strávit noc.

Každý si kupuje stále značkovější a značkovější oblečení – z rozšířeného „adidasu“ přechází např. na „guchi“ nebo „prada“ aj. To vše v domnění, že si dívka všimne spíše draze oblečeného, nežli obyčejně.

Nadřazenost

Nemalé množství lidí si kupuje značkové oblečení a další věci jenom z toho důvodu, že se pak cítí být nadřazenějšími než ostatní. Člověk by ovšem měl nosit pouze to, v čem se cítí skutečně dobře a pohodlně, a nikoliv to, v čem se zdá být dobrým ostatním. Všichni lidé jsou si rovni, ale samozřejmě je třeba dodržovat jistou společenskou etiketu. Nicméně, vždycky přijde někdo, kdo bude lepší, a pak zase přijde další, co bude ještě lepší – je proto dobré brát ostatní takové, jací skutečně jsou.

Autor obrázku: Luis Argerich

Prohlížení ostatního

Zejména muži nechápou fakt, že když si jdou dívky pro nějaké konkrétní oblečení, které potřebují, prohlíží si při tom ještě i mnohdy velmi široké spektrum ostatního sortimentu, čímž se z 15-ti minutového nakupování stává třeba i 2 a více hodinové. Samozřejmě, že se každý rád podívá, co mají nového, a jestli by se to k nim třeba nehodilo – jde-li s Vámi ovšem nakupovat někdo, kdo nakupování příliš nemusí, musí udělat jisté ústupky obě dvě strany.

https://www.nestrezena.cz/2013/01/29/prakticke-rady/vhodne-darky.html