Prakticky ve všech podnikatelských odvětvích dnes panuje obrovská konkurence. Pro nové i stávající firmy je obtížné získávat nové zákazníky, protože trh je ve většině oblastí již nasycen. Nicméně klienti se většinou při výběru firmy zaměřují nejenom na kvalitu daného výrobku nebo služby, ale hlavně na firemní identitu. Tu můžete vylepšit pravidelným úklidem, protože nečistoty a nepořádek ve vstupní hale nepůsobí vůbec dobře.
Důležitá je i snaha o udržitelný rozvoj
Nejenom snaha udržet pořádek a čistotu ve všech firemních prostorách může pozitivně zapůsobit na potenciálního zákazníka. Nebojte se ani zavedení zásad udržitelného rozvoje, protože ekologie a ochrana životního prostředí jsou dnes velice diskutovanými tématy. Pokud u vás zákazníci zaznamenají snahu o zavedení udržitelného rozvoje, například recyklováním nebo redukcí odpadu, budou se do vaší firmy rádi vracet posilování kultury na pracovišti. Stejná situace panuje i s úklidem. Jakmile je v kancelářích a chodbách nepořádek, klient se zde nebude cítit dobře a lukrativní zakázku svěří konkurenci.
Jak realizovat pravidelný úklid?
Při snaze minimalizovat počet zaměstnanců není z pohledu firem snadné zajistit pravidelný úklid svých prostor. Není ovšem nic jednoduššího než se obrátit na externí společnost zajišťující opakované úklidy. Při nich jsou používány moderní technologie, s nimiž mohou zkušení zaměstnanci bez problémů vyčistit i rozsáhlé kancelářské prostory. Všichni zaměstnanci jsou navíc pojištěni proti škodám.
Kolik stojí úklid kanceláří?
Pravidelný úklid kanceláří je prováděn moderním strojovým vybavením, k němuž se řadí automaty a jednokotoučové stroje. Ještě před uzavřením spolupráce se zástupci úklidové firmy na kanceláře podívají, což pomůže přesnějšímu nacenění. Cena za úklid kanceláří totiž závisí na rozsahu uklízené plochy, na vybavení, které je potřeba očistit a také na frekvenci a pravidelnosti úklidu. Do ceny se pochopitelně promítne i použití úklidové techniky. I tak ovšem není výsledná cena nijak likvidační.
O firemní prostory se určitě vyplatí pečovat. Jakmile u klienta ztratíte dobrou pověst a firemní identitu, už jej nikdy nezískáte zpět. Proto byste si měli co nejdříve zajistit externí firmu na úklid kanceláří.